La política catalana

1.9.06

Comercial de la paraula?

Crec que d'ençà que Montilla va anunciar que seria el proper candidat del PSC, moltes persones hem anat escrutant -de forma gairebé inconscient- cada una de les seves aparicions en els mitjans.

No és d'extranyar. Al capdavall, ell és la gran novetat de les properes eleccions catalanes. Però fins ara, no hem tingut gaires ocasions per veure'l en acció. De fet, jo l'he vist més en els hiperbòlics cartells publicitaris de l'autopista que parlant pel Telenotícies Migdia: "Ara és l'hora dels catalans", ens anuncia un Montilla que mira cap a baix amb un posat gairebé de timidesa.

També és veritat, però, que encara no ha començat la campanya electoral. Segur que quan Montilla traspassi la cartera del Ministeri d'Indústira a Joan Clos, se'l podrà veure amb més freqüència exercint l'art de l'oratòria.

Comercials de la paraula. Això és el que acostumen a ser els candidats. Però crec que Montilla no és un candidat típic. L'oratòria no és el seu fort. Com lluitar, doncs, amb oradors tant experts com Mas o Carod?

Potser, el gran actiu de Montilla no serà adornar el que ÉS sinó recordar el que REPRESENTA.

1 Comments:

Blogger Marc Arza Nolla said...

El que cal per homologar Montilla com a candidat real és el seu compromís públic i ferm amb els objectius i les necessitats de Catalunya.

Quantes fidelitats nacionals té en Montilla? Em temo que només una...

Marc Arza Nolla
www.catalunyafastforward.blogspot.com

11:31 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Licencia de Creative Commons
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.
Google